Wednesday 8 April 2015

Apa Yang Best Pasal Produk Kecantikan Dnars ?

Apa yang best pasal produk kecantikan Dnars ?  Hingga ke hari ini, dah hampir 5 bulan saya menggunakan produk kecantikan Dnars.

Terpengaruh dengan banyak testimoni positif dan ada juga rakan sekerja saya yang bagitau pasal dnars ni, tergerak hati pula nak cuba 1 set produk ni.

Jadi saya pun beli gunakan set jeragat dan berminyak untuk kulit. Harga 1 set Dnars masa saya beli adalah Rm59.90. Waktu tu, saya baru habis guna Loreal perfect whitening double booster. Produk ni pun best juga. 1 produk ni saja sama harga dengan dnars 1 set. Kiranya Dnars ni lebih murahlah.

Masalah jerawat saya mula-mula dulu on & off saja. Berminyak ++ pula... T_T.... Bila saya mula gunakan the whole set Dnars ni. Saya cuma rasa tak serasi dengan krim malamnya. Kulit jadi makin berminyak. Saya gunakan sabun beras dnars dan sunblock waktu siang sahaja. Malam pula, saya biarkan kulit ni bernafas. Let it be... freedom!


Setiap kulit individu berbeza. Ada yang mengelupas secara halus apabila guna Dnars ni. Saya pula tak mengelupas langsung guna Dnars ni. Kebal betul kulit wajah ni.

Pencuci muka dnars ni dihasilkan dari ekstrak beras. Harum sangat ! Bila guna pencuci wajah sabun beras ni, kulit jadi sangat lembut dan anjal he he..

 ~ Nampak tak kebaikan pencuci  wajah dnars tu ~

Sunblock dnars pun best juga. Mula-mula tak reti nak pakai pun, sebab krim ni agak liat juga. Tapi bila dah tahu cara apply krim dnars ni. Best juga. Kulit jadi tak berminyak. Tapi parut jerawat tu masih ada jugalah. Jerawat masih on & off tapi tak seteruk sebelum ni. Lagi satu, jika liang roma pada wajah anda ni jenis yang besar.. dia akan cover terus. ^_^.. Pakai sunblock ni, macam pakai foundation. Wajah kita jadi spontaneously cerah.


Ingatkan cuma diri sendiri ja yang perasan. Ramai juga yang tegur wajah ni dah kurang kemerahan, nampak lebih glowing, anjal dan halus... Bangga juga la. Angkat bakul and masuk sendiri.  ho ho...


~ Selamat membaca ~














Update 24 disember 2015 : Hai ~ Bila dah tak serasi dengan Dnars, Saya pun beli Set Produk Kecantikan bio-essence bird nest. Baca lebih lanjut Disini ~

No comments :

Post a Comment

Pesanan Editor ^_^

Sebarang komen yang berbaur spam, mengandungi link hidup / mati serta tujuan promosi dan pengiklanan tidak akan diterbitkan. Jika berminat untuk beriklan, mohon baca ruangan advertorial.